Srbija vesti

OSTVARILI SU SVOJ SAN Nebojša i Malina iz Niša: Imamo ŠESTORO DECE, da smo čekali bolje uslove, ne bismo imali nijedno
Blic online 17-09-2019 06:14
Oduvek sam želeo da imam braću i sestre, ali moji roditelji nisu imali uslova da odgajaju više dece pa sam ostao jedinac. Kada sam odrastao i oženio se Malinom, pitao sam je da li želi da stvorimo veliku porodicu, na moju radost - pristala je, priča za „Blic“ Nebojša Marković (50) iz Niša.
OD PADA SA LITICE DO BAJKE Tatjana je povređena pri padu u provaliju. Udala se za spasioca i danas sa njim ima tri sina
Blic online 16-09-2019 20:55
Često se setim trenutka kada sam pala sa litice u provaliju od 70 metara. Spasavanje je trajalo deset sati i bilo je prestrašno. Zima, hladno, sve me je bolelo. Mislila sam da neću preživeti ali život piše romane... Među spasiocima je bio i moj sadašnji suprug Nenad, i danas sam mama trojice dečaka, priča za "Blic" Tatjana Podovac (37) iz Niša, žena koja je pre devet godina doživela tešku nesreću na Suvoj planini.
Akvapark u Jagodini posetilo 350.000 ljudi
Blic online 04-09-2019 17:10
Akvapark u Jagodini od 15. juna do 1. septembra posetilo je 350.000 ljudi, a od početka godine oko 450.000, izjavio je danas sportski direktor Jagodinskog sportskog saveza, u čijem je sastavu Akvapark Zoran Gligorijević.
PUTOVANJE KROZ FRONTOVE NA NEBU OD '39. DO 45.' Zlatiborac ima toliko aviona da je u svom dvorištu napravio muzej
Blic online 04-09-2019 15:38
Samir Aslani sa Zlatibora danas će u svom dvorištu obeležiti 80-godišnjicu početka Drugog svetskog rata. Ne kao Poljaci, u probranom društvu, nego sa gotovo svim učesnicima najkrvavijeg sukoba u istoriji čovečanstva koje će predstavljati ratna avijacija.
"BILO NAM JE ŽAO ČOVEKA" Rumun u Vranju nije uspeo da plati parking, a onda je usledilo nešto što će DOBRO UPAMTITI (FOTO)
Blic online 03-09-2019 11:24
Nesvakidašnji gest nadležnih iz vranjskog "Parking servisa" koji su platili parking jednom turisti kako mu ne ne bi naplatili kaznu preplavile su društvene mreže.
Pčelari iz Jagodine u Grčkoj videli kako se pravi MED OD PAMUKA
Blic online 30-08-2019 12:09
U okviru posete 700 Jagodinaca grčkom letovalištu Paraliji, među kojima je najviše poljoprivrednika, juče je grupa pčelara Pomoravlja posetila pčelinjak Apostolija Papageorgioa u mestu Korinos, koji proizvodi i med od pamuka.
ZBOG UDARA GROMA OSTALA BEZ SVIH PRIHODA Dobrotvori, grad i država pomogli Vukici sa Rogozne (FOTO)
Blic online 29-08-2019 20:43
Vukica Milosavljević, iz zabitog sela Kašalj na Rogozni, dobila je danas na poklon dve krave i novčanu pomoć što će joj, nakon što joj je grom prošlog vikenda ubio dve krave i bika, a što joj je bio osnovni izvor prihoda, značajno olakšati da preživi predstojeću zimu.
Super subota u bioskopu samo za Nišlije
Blic online 28-08-2019 12:52
Filmska čarolija nastavlja se i nakon festivala u Nišu i to u bioskopu Cineplexx Niš po super sniženoj ceni ulaznice od 200 dinara za sve projekcije.
OVDE JE MALO USKO Kamiondžija u Leskovcu nije pogledao u znak, ušao u tunel i ostao zaglavljen
Blic online 26-08-2019 15:57
Kamion čačanskih registracija zaglavio se ispod podvožnjaka na ulazu u centar Leskovca i blokirao voznu traku prema autobuskoj stanici.
NAJDUŽE SRPSKO KOLO U CENTRALNOJ SRBIJI Manifestacija "Jagodinsko kulturno leto" okupila veliki broj posetilaca
Blic online 26-08-2019 09:27
I ove nedelje u 21:30 časova, u prelepom ambijentu jagodinskog izletišta Potok, a u okviru tradicionalne manifestacije "Jagodinsko kulturno leto", u organizaciji Skupštine grada Jagodine, ispred 5.500 posetilaca razvilo se najduže srpsko kolo u centralnoj Srbiji.

Copyright © 2019 Dobar dan. All Rights Reserved.
Joomla! is Free Software released under the GNU General Public License.